Hírlevél

Lakásvásárlás könnyedén a LIVING-nél

2020.09.15.

Egy új lakóingatlan megvásárlása minden esetben egy számos területet magában foglaló kérdés, amelyet alapos kutatómunka és keresgélés előz meg. A magas minőségű lakóingatlanok fejlesztése mellett a LIVING arra is nagy hangsúlyt fektet, hogy ebben a kérdésben is segítse ügyfeleit, hiszen egy lakás megvásárlása rendkívüli elköteleződést jelent a vevő számára. A következőkben a LIVING lakásértékesítési szolgáltatásairól tudhatnak meg mindent.

Világunk egyre inkább a virtualitáshoz és az online ügyintézéshez igazodik, amely trendhez illeszkedik az elmúlt hónapokban megjelent, érintésmentes lakásvásárlás iránti elvárás is. A LIVING lakásértékesítő szolgáltatásai remekül alkalmazkodtak a változó igényekhez. A könnyű nyomon követketőség, érintésmentesség és gyorsaság érdekében immár online és különböző társalgási applikációk (Viber, WhatsApp, Microsoft Teams) és email segítségével is igénybe vehető a szolgáltatás.

Minden vásárlás esetén fontos, hogy az ügyfél a számára ideális feltételek és kritériumok mentén találhassa meg a számára legideálisabb terméket, ingatlan vásárlás esetén pedig ez még inkább igaz. Ennek érdekében a LIVING személyre szabott tanácsadás során felméri a vásárlók igényeit, kitérve a kapcsolódó kérdések, például hiteligény feltérképezésére is. A hitel- és biztosításkövetés szolgáltatásunk igénybevételével gyorsan és hatékonyan juthat hasznos információkhoz, objektív képet kaphat lehetőségeiről, ezáltal banki sorban állás nélkül, időt megtakarítva válogathat a rendelkezésre álló konstrukciók közül.

A szerződés management során egykapus rendszeren keresztül, személyes tanácsadóval dolgozhat együtt a vásárló, amely során végig ugyanazzal a tanácsadóval tartja a kapcsolatot, megkönnyítve ezzel az adminisztráció és a vásárlás folyamatát. Természetesen lehetősége van az ügyfeleknek igény szerint az online és/vagy érintésmentes kapcsolattartásra is.

Az ügyintézés menete során az első kapcsolatfelvételt követően igény szerint személyes vagy online találkozókon keresztül lehetősége van a vásárlónak, hogy felvázolja igényeit és tanácsadónk segítségével megtalálja a számára legideálisabb lakást és fizetési konstrukciót. Esetenként lehetőség van a lakások helyszíni megtekintésére, úgynevezett helyszínbejárás keretén belül. A találkozók folyamán a pontos igények és kérések alapján tanácsadónk ajánlatot ad a vevőnek, majd a fennmaradó kérdések után az igények véglegesítését követő megtörténhet a szerződéskötés a két fél között. A LIVING fontosnak tartja, hogy a vásárló minden lépést pontosan követni tudjon, ezért teljeskörű dokumentációt biztosít számára.

A LIVING nem csak azoknak nyújt segítséget, akik új otthonukat keresik, hanem azoknak is, akik egy remek befektetést keresnek, hiszen a property management szolgáltatásnak köszönhetően az értékesítést követő feladatok során is támogatást nyújt a LIVING. A property management szolgáltatása a befektetésként vásárolt lakás berendezésének összeállításától kezdve a bérbeadáson keresztül a lakás folyamatos hasznosításáig teljes körű segítséget nyújt a tulajdonosnak.

Legyen szó karbantartásról, felújításról vagy akár a lakás bérbeadásáról, újra értékesítéséről, a LIVING Services a teljes folyamat során rendelkezésre áll, külön díjazás alapján.

Értékesítés

Keresse értékesítőinket

+36 70 705 23 69
sales(at)livinghomes(dot)hu

LIVING bemutatóterem
1134 Budapest, Klapka u. 4-6.

Megtekintés térképen

Ajánlatkérés 0
vissza